Love Cyprus!

Molningt var det igår, så mamma och jag åkte ner till vårat lilla centrum här i Paralimni för att undersöka alla butiker. Det är så gulligt här i lilla staden, det finns knappt några trotoarer och när man ska gå över vägen så tittar jag jämt åt fel håll, vänster trafiken förvirrar mig x) Men jag hittade en jättefin kjol och en rosa skjorta som jag köpte direkt. Vid 1 tiden sprack det tjocka molntäcket upp och pappa och Oliver hämtade upp oss med bilen. Vi åkte till Protaras till ett mysigt café och åt glass. På kvällen åkte vi tillbaka till Protaras igen. Vi gick och tittade in i alla souvinir affärer och stannade till på några pubar och barer. Spelade även lite biljard tillsammans vid Fig tree Bay. Trevligt trevligt.

Måste säga att det är väldigt vackaert här på Cypern. Stränderna är vackra med vit härlig sand. Det växer palmer lite överallt och citron, apelsin och andra citrusträd. Cyprioterna är så trevliga och hjälpsamma. Skämtar mycket gör dom också och jag tycker att det är såå gullligt när man ser alla gammla farbröder sitta utanför caféer på små stolar och spela Backgammon.

Idag sken solen. Det var så varmt och skönt. Vi åkte till Agia Napa och badade på Nissie Beach. Super skön strand och det var fullt med turister. Har upptäckt att det är många engelskmän, här nästan alla turister är från england. 
Paulina, shit va det kommer att bli kul när vi ska tågluffa nästa sommar. Haha vi kommer att fastna här i Agia napa, för shit vilket drag det är här! :D 

Jaja, vi grillade hemma i lägenheten idag igen, och åkte sedan iväg och spelade mini golf och promenerade till en härlig bar. jag fattar bara inte att jag förlorade i mini golfen!

Jaja, idag fick jag iaf lite sol på mig, fattar inte att min mage ska vara den delen av mig som blir brunast!? haha får nog förhoppningsvis mer sol på mig imorgon, för det ska va soligt då igen :D pusssss!   


Kommentarer
Postat av: Paulina ;)

Haha., Det kommer bli galet kul Hun, Längatar Extremt :D <3

2009-04-19 @ 19:08:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0