Mini-chokladmuffins!

Idag var det tyvärr inte lika fint väder som det var igår, men jag vaknade i alla fall ganksa tidigt och på ett oväntat bra humör. Så jag hoppade in i Duschen och fräschade till mig. Efter det fick jag en så stor lust att baka lite och använda mina nya Mini-formar med jättegulligt blomtryck på som jag köpte i stan igår. Jag bestämde mig för att göra kladdiga mini chikladmuffins med nyvispad grädde och hallon på! Oj oj så goda dom blev, och jag tog med mig några utav dom små bakelserna hem till Peter och hans familj lite senare på dagen så att dom också fick smaka lite. Jag laddade upp några bilder på dom för att visa dom små godingarna, jämför min mobil med dom så ser ni hur små dom var :) 

Observera bara att bilderna togs väldigt snabbt så dom är inte dom bästa. Dom såg mycket godare ut i verkligheten, Mouhaha







Obervera att bilderna ej är dom bästa ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0