Panik

I Torsdags spelade jag lite innebandy med Peter och några andra grabbar, riktigt kul var det :)

Men det var igår som jag mamma, pappa och lillebor fick panik! Vid 7 tiden då vi precis skulle börja packa våra resväskor, tog vi fram våra pass och uptäckte något fruktansvärt. Mitt och min lillebrors pass hade precis gått ut! Vi trodde att vi skulle bli tvungna att ställa in vår resa till Cypern, panik och irritation skapades över att vi helt glömt bort den lilla detaljen. Men efter några samtal och lite trassel hoppade vi in i bilen och körde till hela vägen till skavsta flygplats.
Där kunde vi fixa provisoriska pass till mig och Oliver. Dom var rosa och blev faktiskt riktigt fina. Dessutom var det så bra för vi fick samtidigt göra riktiga pass som vi får hämta ut sen efter resan då man alltså lämnar tillbaka de provisoriska passen. Det tråkiga var bara att de provisoriska passen som vi var tvungna att göra till resan kostade 1000 spänn styck! Aja, vi slapp iaf ställa in resan, så vi var bara glada även om det tog oss hela fyra timmar att fixa till det. Men men, när vi äntligen kom hem så var vi helt sjukt trötta. Jag gick och la mig direkt och lämnade all packning till morgon dagen. 

Så imorse var det bara att stiga upp och börja packa. Det är så svårt att inte packa ner för mycket, haha hela min säng var proppad med kläder som jag ville ha med mig, men blev tvungen att rösta bort mer än hälften. Jaja, tror att jag börjar få resfeber nu. Gillar verkligen inte att flyga längre. När jag var mindre tyckte jag bara att det var kul, men nu säger jag bara ursh! Flyget går klockan 8 imorgonbitti. Men jag och familjen är redan i stockholm och sover över här i lägenheten så att vi inte behöver åka så tidigt. men väckarklockorna är iaf ställda på kl 04:30. Hur ska jag klara av detta? Hoppas det går bra, önska mig lycka till bara haha! :) Puss    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0