Påsklov

Hello everybody nu är det äntligen påsklov! :D

Idag följde jag och paulina med och tittade på när min lillebror hade spökbollsturnering på sin skola. Patrik och Linus var också där och alla barn var jättegulliga!  Annars så har jag faktiskt pluggat med Poppen idag. Eftersom att jag blir borta hela nästa vecka så är det uppenbart att hon och jag inte kan träffas då för att göra vårat gemensamma svenskaarbete som ska redovisas direkt efter lovet.

Idag har jag också förberett mig lite inför cypern. Slängde bort all musik från min mobil och la in en massa nya härliga låtar som jag lätt ska lyssna på under flygresan!

Gjorde även klart mina små bakelser idag på bilden också. En muffins och en tårtbit i lera. Titta så fina dom blev :P  

                                                 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Guuuuud va fina gumman! haha dom va skibra gjorda ju :D hoppas du får d skönt på cypern<3

2009-04-09 @ 11:18:21
Postat av: Paulina ;)

Haha, Vi är ju så duktiga? ^^ haha <3 Varför blev inte mina bakelser så fina för?? ;) haha!

2009-04-17 @ 21:45:57
Postat av: linnea

jädrans, dem va fina du :o duktigt! :D

2009-07-08 @ 12:45:52
URL: http://linneasteneskog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0