Färgfläckar

jahopp, denna dag har gått väldigt fort. Nu sitter jag hemma hos Peter och väntar på att mitt kära pogram Cityakuten ska börja! :) Stackars Peter är tvungen att skriva på sin Terrorism-uppsats så han sitter här bredvid mig och skriver förbrilt, men duktig är han! 

Hade bildlektion idag då jag fortsatte med mina schablontryck, när klockan drog sig mot 4 var det dags för alla att plocka undan allt och det var då som den klumpiga Pernilla kom fram. Jag skulle skölja ur all färg från penslarna som jag använt och tvätta burken som jag hade haft färg i men när jag kom fram till diskhon satte jag på vattenkranen på för hög stråle. All färg från burken och penslarna skvätte rakt upp och överallt! Alla började som tur var att bara skratta vilket jag också gjorde. När jag sedan upptäckte att mitt vita nya linne hade fått tre stora färgfläckar på sig var det tyvärr inte lika kul längre :( Men men, jag hoppas att det går bort i tvätten!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0