Äntligen jullov!

Nu är det äntligen jullov och som jag har längtat! I nästan tre och en halv vecka har jag nu ett långt skönt lov att göra en massa roliga saker på. En tid som jag framförallt ska ägna åt att ta det lugnt och mysa.

Vår avslutning i skolan startade vid halv fem, vilket betydde att vissa av oss i skolan fick en låååång håltimme. Som i mitt fall varade i tre och en halv timme. Jag och Paulina och Lollo satt då nere i biblioteket och nördade Bubble shooter och tiden gick förvånansvärt fort! Vid halv fem marscherade vi sedan ned i ett fackeltåg utan tända facklor, ner till domkyrkan i Strängnäs. Där vår jul avslutning höll hus. Kallt som satan var det men det gick bra i alla fall.

Lovet invigdes med en stor pizza på Strängnäs kebabben med Peter och Hans! Antar att det här lovet kommer att erbjuda många fler onyttigheter ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0