TOO MUCH!

Ja vart ska man börja? Det är så mycket just nu! Orkar inte ens nämna en tredje del av allt som händer, men jag kan bara nämna att det har varit en underbar helg i Stockholm med blandade inslag <3 Dock satt jag hemma och skrev som en jäkla dåre på min uppsats om "Det svenska undret" och om "Den ekonomiska tillväxten" hela söndagen. Inte kul, men jag har endast mig själv att skylla när vi faktiskt har haft tre hela veckor på oss med arbetet :S

I måndags fick vi tillbaka våra svenska textanalyser och jag blev riktigt paff när jag såg mitt betyg, Mvg- ! :) haha med våran häxa till svenska lärare så måste jag säga att det är helt otroligt, trodde inte att hon kunde vara så generös. Åh på fredag har vi matteprov, vilket jag inte tror att jag kommer att klara.. Det är så svårt! Men oj, nu låter jag som värsta pluggisen som bara bryr mig om skolan, inte meningen!

Heute habe ich... varit på Friendsmöte då vi lekte och planerade inför en Friendsdag, kul att lära känna nya människor hela tiden!  Annars måste jag säga att vädret har varit så konstigt idag! När vi stod och väntade på bussen kom värsta snöovädret! Alla såg ut som små isstatyer då solen helt plötsligt började skina igen och alla smälte tillbaka till människor igen. Aja, nu måste jag rymma här ifrån, vilket snurrigt inlägg det blev.. men men :)    

Kommentarer
Postat av: Malin L

Haha.. Ja inte kunde man tro att Häxan skulle vara så generös. Men det förtjänar du gumman. :)

2009-03-24 @ 19:59:52
URL: http://malinliljeholm.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha., Pernilla du gjorde helt enkelt det omöjliga - haha! Det trodde man aldrig om den elaka Häxan!! Congratz! :D

2009-03-24 @ 21:04:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0