Torsdag

Hej, glömmer bort den här stackars sidan ibland.. men jag ska förbättra mig, I promise. Det var min lilla Paulina som påminde mig om att skriva. Just nu sitter hon bredvid mig och försöker bräcka trollkarlen på akinator.com men hon lyckas inte så bra, men det är fett kul att titta på iaf! Paulina skriker "Det är omöjligt!" Gå in och testa själv  http://en.akinator.com/ Haha
Anyway, har skrivit klart engelska läxorna nu, och planerar inför helgen. Ser ut som att det blir stockholm, en toppen helg med andra ord. Hoppas bara att jag inte blir sämre, för just nu är jag riktigt förkyld. Tänk om jag inte ens kan gå till skolan imorgon!? 
Nej nu får vi tänka positivt, Min kära kompis Anna fyller år snart och det gör även jag, måste försöka planera in en massa roliga saker då! Så grattis till oss! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0