Första dagen i mars

Helgen har gått så fort! För min del har det varit en väldigt lugn helg men ack så mysig :D 
Idag är det söndag igen.. Jag vaknade tidigt av att min mage kurrade av hunger. Så gick upp och åt en ordentlig frukost. Jag träffade Paulina och Peter redan vid klockan elva. Vi såg på Twilight!! 
Igår läste jag faktiskt ut "När jag hör din röst" vilket är den andra boken i Twilight serien. Den var så underbar jag älskade den lika mycket som den första boken. Så jag åkte med Peter och hans familj in till Strängnäs igår och köpte den tredje boken och jag kan fortfarande inte fatta det eftersom att jag inte är den personen som gillar att läsa böker precis. Efter det korta besöket på Bokia åkte vi till Willys och storhandlade. Därefter åt vi på den Grekiska resturangen nere vid hamnen. Mumms va gott det var! 
Nu kan jag bara inte vänta på att få börja läsa i min nya bok ( Ursh jag känner mig som en Bokmal!..)  men jag har så mycket läxor som måste göras först. En textanalys och en engelsk bok presentation ska skrivas! Min kära vän har precis åkt hem till sig för att äta och Peter har stuckit på fotbollsträning. Jag är ensam hemma nu och antar att det nog är nu som blir den bästa tiden till att offra mina läxor för..
Jaja, Det är den första mars idag, detta betyder att jag fyller år om 28 dagar, Yippie! ;) Puss!     


Kommentarer
Postat av: Malin L

Hehe.. ja jag har ju lästa ut den sista boken nu. :) Riktigt bra säger jag bara. :D



Kram

2009-03-02 @ 08:20:18
URL: http://malinliljeholm.blogg.se/
Postat av: Paulina

Jaa, o filmen var ju riktigt bra! Men boken slår allt, hahaha! :D But It was really Funny Honey! :D <3

2009-03-03 @ 14:37:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0