Lördag!

Igår var det fredag och jag slutade redan vid klockan 13:00 då jag och mamma drog in till Ikea. Där yrade vi runt bland alla härliga möbler och anskaffade en massa roliga saker. Tex nya, fräscha persienner till mina stora fönster och lite fler kuddar till min säng. Sedan fick jag en hel del insperation när jag gick runt i textilavdelningen. Jag köpte några meter av ett jättevackert tyg som jag ska sy en ny väska av. Den kommer bli så fin :D Efter Ikea-besöket åkte vi hem och åt en god middag hela familjen, därefter åkte jag hem till peter :)
 
Imorse åkte jag in till Stockholm igen med familjen, Vi skulle nämligen åka hem till min härliga, kusin Emilie som fyller 25 idag. I samband med hennes lilla 25års fest så firade vi även att hon precis har förlovat sig med sin kille och precis flyttat in en helt ny lägenhet. Det var jättetrevligt och hon hade bakat så fina kakor! Tyvärr glömde jag den jäkla kameran så det blev inga fina bilder på det hela, men men.. 
Efter festen åkte vi ner till stan och checkade in lite affärer, hittade en ny tunika! Därefter gick jag, mamma och Oliver till Pig and Whistle och spenderade några hundringar på en fin middag. Min käre far var inte med eftersom att han blev bjuden till globen för att titta på finalen i melodifestivalen med en massa vänner. (..inte ett dugg avundsjuk! ) Och efter globen ska han til Berns med öppen bar, han lär få en toppen-kväll! Själv sitter jag nu i våran mysiga lägenhet här mitt på söder, tittar ut genom fönstret, bort mot Globen och kan bara föreställa mig vilken härlig stämning det måste vara där nu. Snart börjar det! Tänker inte säga vilka jag hoppas på ikväll. Önskar dom bara lycka till! :)     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0