09-03-12

Igår var jag och bowlade med Paulina, Malin, Hilda och Therese! Hade fel när jag trodde att jag hade en chans att vinna. Tjejerna var toppen och vilken humor ni har! Har länkat upp några utav tjejernas bloggar nedan ;)

Egentligen skulle jag faktiskt testat på Yoga för första gången nu ikväll, men känner mig alldeles för trött och trasig i kroppen för det. Skulle nog inte finna någon ro till att koncentrera mig på alla rörelser som jag antar att man ska utföra på ett smidigt sätt. Så jag bestämde mig för att testa på det nästa tisdag då en ny kurs sätts igång, spännande värre säger jag bara! 

Nu sitter jag och försöker träna på tråkig-engelsk-grammatik som vi har prov på imorgon. Ursh! Dessutom gör jag ett försök i att skriva lite om "Den ekonomiska tillväxten" till samhällskunskapen. Det går inte alls fort fram, kan verkligen inte koncentrera mig längre.. för mycket tankar..  

Kommentarer
Postat av: Veronika

hej gumman jag hoppas att du mår bra!! jag saknar dig!<333

2009-03-12 @ 20:02:24
Postat av: Hilda

Lite reklam är aldrig fel! :) Det var kul att bowla. Det måste vi göra om! :)

2009-03-13 @ 20:03:25
URL: http://hnormark.blogspot.com
Postat av: Malin L

Jo jag känner mig ju jätte duktig på det där med bowling.. vann ju nästan ellerhur. :P

2009-03-15 @ 14:12:21
URL: http://malinliljeholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0