Drunknar i papper!!

Oj oj oj, va mycket jag har att plugga nu! Inte kul alls, jag nästan drunknar i alla papper!.. Nu har jag iaf varit väldigt duktig i några timmar. Har suttit och skrivigt stenhårt utan några som helst avbrott. Är mycket nöjd över detta, men får ångest när jag vet hur mycket det finns kvar! Visserligen är det inte så bråttom med att få klart allt just nu, men det kommer att bli ett rent ut sagt helvete om någon vecka om jag inte börjar snart!



jaja, dansade som sagt idag med dansgruppen varifrån denna förtjusande bild kom ifrån. ^^ Vi hade det riktigt skoj och jag tror att det kommer bli riktigt bra med dansen till 80- tals Showen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0