Glitter - Tjejmiddag!

För att fira att jag fyllt 18 år så hade jag en liten tjejmiddag i lördags. Temat på min lilla fest var "Glitter och Glamour" vilket jag senare insåg var ett lite svårt tema då jag själv inte hade något glittrigt alls i min proppfulla garderob. Fick då i sista sekund åka iväg och köpa mig en liten glittrig klänning. Jag tycker att alla tjejer glittrade i lördags, de hade verkligen glittrat till sig med en massa glitter i både håret, sminket och i klädväg. Jag blev jätteglad! Själv såg jag ut som en vandrande soppsäck ^^

Fina presenter fick jag av dem också, bla; 200 kr på Beckman´s, lite smycken, biobiljetter och en timmes massage på nått ställe i Strängnäs som jag inte minns just nu.

Vill bara säga tack till er tjejer som kom, jag hade det jättetrevligt! <33
Här är några bilder ifrån kvällen! Alla tjejer var så söta <3



Kommentarer
Postat av: Hilda

Det var riktigt skoj! :D

2010-04-04 @ 21:13:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0