Helgens händelser!

Ja, i Fredags var jag som sagt på kräftskiva hos några vänner och det var mycket trevligt. Igår följde jag med Peter till hans brors flickvän som hade 25 års fest. 30 st gäster minglade runt där och det bjöds på mycket god mat! Vi sov kvar i Stockholm och idag gick vi runt på stan.

När jag kom hem så sa mamma att jag skulle gå in till min lillebrors rum och titta vad som fanns där. Kan ni gissa vad det var?
... Jo en liten Kattunge! Vi har köpt en ny liten kattunge! Nu orkar jag inte lägga upp några bilder på honom men jag lovar att ni kommer att få se mycket av honom!

Nu måste jag gå och fixa mig inför imorgon, för då börjar skolan igen. Ha det så bra! 

http://www.pernorman.se/bilder/stora/design/blomma_rod.jpg

Kommentarer
Postat av: Emmelist

Tjeeeena brullan! Tänkte bara säga att jag har startat en till tävling om dom där populära kedjeringarna som du var med och tävlade om sist :D Hoppas du vill vara med även denna gång!



Ha en trevlig dag min sköna böna!

2010-08-25 @ 08:31:02
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0