Kvällspromenad i Paralimni

Vi tog oss just en skön kvällspromenad här i vackra Paralimni. Men det var inte direkt svalkande, Puh det var varmt. Direkt när man går ut träffas man av den otroliga hettan. Här inne står AC:n på MAX!

 

Jag har fått en rejäl förkylning, och vi tror att det beror på hettan och sen kylan i affärerna, bilen osv.. Vi åkte till apoteket desperata efter nässpray, halstabletter och allt vad som kunde hjälpa mig. Vi fick tag på en spray som man skulle spruta in i munnen och några tabletter mot näsan och huvudet. Ja, jag kan ju säga att det måste ha varit mirakeltabletter, för nu mår jag mycket bättre! Är självklart inte helt frisk men tillräckligt för att kunna njuta av detta sköna liv igen <3

 

 

 

 

När det är såhär varmt så orkar man inte fota mycket, man måste bara koncentrera sig på att inte svettas ihjäl! Idag var det 38 grader i skuggan och hela 30 grader i havet! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0