Eget bokomslag!

Tjabbah! Här är en bild som jag precis blev klar med. En skoluppgift på en utav bildlektionerna. Det handlar om att man ska ta en bok som man har läst och sedan göra ett nytt omslag till boken. Jag valde den sista boken i Twilight-serien som heter Eclipse som jag verkligen Älskar! Många av er vet redan hur det riktiga bokomslaget ser ut, men här är det så att ni ser min fina förvandling! ;)

Orginalet. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Mitt omslag


Först gjorde jag en skiss på själva motivet..


Sedan scanade jag in bilden på datorn och arbetade vidare i både Photoshop och Photodraw tills jag fick det här resultatet :) Vad tycks? Flipp eller Flopp? :P


Kommentarer
Postat av: Hilda

Shit vad du är duktig på att rita! Riktig flipp alltså! :D

2010-02-04 @ 23:15:36
Postat av: Malin

Du är så duktig! Varför har inte jag dom där generna? Eller... har jag det, hmmm.

2010-02-05 @ 19:25:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0