Första steget till körkort!

Nu ha jag och pappa gott handledarkursen för att jag ska kunna övningsköra här hemma med honom! Det var inte de roligaste timmarna i livet men det gick an, så farligt var det faktiskt inte som jag har hört att det har varit för andra. Det var faktiska ganska intressanta saker trafikläraren tog upp!
http://2.bp.blogspot.com/_lYhL0orBYbI/SXNwN5sJiiI/AAAAAAAABKE/gRmknPvwf1E/s400/gron-bil.jpg

Efter handledarkursen gick jag med pappa och testade min syn. Optikern sa att jag inte hade något synfel längre vilket är jättebra! Han sa dock att jag har väldigt ansträngda ögon, och att det inte skulle skada om jag kanske hade ett par läsglasögon för lite avbelastning. Får tänka vidare på det..
http://www.modette.se/upload/tinymce/modette/2730/glas%C3%B6gon_5.JPG

Nu väntar jag på att paulina ska komma hit för att vi ska åka till Caroline i Nykvarn som ska han en liten födelsedags fest! Temat är ROSA vilket jag tycker låter mycket kul! Problemet är bara att varken jag eller paulina hittade så mycket rosa plagg i våra garderober som är särsilgt festliga? Så vi ska se vad vi kan knåpa ihop nu! :P BYE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0