Onsdag!

Nu har mamma och Oliver precis åkt till sjukhuset för att han förhoppningsvis ska få bort gipsen på sina ben. Hoppas allt går bra och jag håller tummarna på att han ska kunna gå direkt! Men vi får se hur det blir med tanke på att mycket av hans muskler förmodligen är borta.. Det blir i vilket fall skönt om han i alla fall få bort gipsen.

Nu ska jag alldeles strax åka till Strängnäs med Paulina. Vi ska först hem till Mikael en stund innan vi sedan åker och träffar två tjejer från skolan som vi ska göra ett skolarbete med. Vi ska nämligen spela in en film om det Antika grekland, Romarriket och Medeltiden.. Puh, känner redan nu vilken lång dag det kommer att bli. Är dock väldigt stolt över mig själv som lyckades få igång vår gamla filmkamera och brände över en film från ett kassettband till en DVD-skiva. Jag är ju inte den mest tekniska personen precis..

Jaja, nu måste jag springa till bussen!
http://www.idefilm.se/images/filmkamera1.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0