Slut på sportlovet..

Jahopp, nu var sportlovet slut. Kan inte påstå att detta känts som ett riktigt "sportlov" när jag inte haft några särskilt sportsliga och fysiska aktiviteter som säkert många andra haft? 

Lovet har iaf gått väldigt fort, men det är väl en av de sämre egenskaperna som ett lov har, att de är för korta.. Önskar att lovet kunde vara i några veckor till. Mina vänner i Stockholm är nog väldigt glada över att deras lov inte ens har börjat ännu, de har ju något att se framemot. Mitt nästa lov är inte förens om ca 6 veckor då det är Påsklov (!) Och när jag tänker efter så är väl ändå inte sex veckor så otroligt lång tid?

Veckan som jag nu har framför mig känns ganska tung. Först måste man ställa om klockan för att gå upp "mitt i natten" igen.. Har en historia redovisning, ett stort prov i Kultur & idéhistoria och ett prov i Svenskan. Känns lagom kul..

Nu är klockan lite för mycket egentligen, så ska försöka att gå och lägga mig nu så att jag orkar upp i morgon :) Sweet dreams!


Kommentarer
Postat av: Malin

Faktiskt så är det bara fyra och en halv vecka kvar till påsklovet. ;)Vi slutar ju på torsdagen vecka 13 om jag inte mins helt fel. ;) :D

2010-03-01 @ 18:47:39
URL: http://malinliljeholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0