Smyckes Trassel

Hej, idag har jag äntligen trasslat ut min stora smyckeshög! Kan ju säga att det inte var det lättaste arbetet och heller ej det snabbaste :P Men nu är det klart och jag inser hur otroligt mycket skit jag har..

Så här stökigt var det innan.. Usch va pinsamt..

Sedan började jag trassla ut den stora knuten!

.. och jag insåg nu att jag har sjukt mycket smycken, som liksom täcker upp hela min säng..



Ska försöka samla ihop de jag inte använder och skänka bort till någon som vill ha de istället för att de ligger här och skräpar :)

Kommentarer
Postat av: Malin

Haha, ja du har samlat på dig mycke! Jag rensade mina smycken för inte så länge sedan. Det fina som jag tröttnat på gav jag till kompisar. Otroligt vad man sparar på, sånt som inte ens är helt... Jag samlade ihop allt jag inte ville ha och gjorde en liten "skattkista" till min kollegas dotter Lisa som är typ 8 år. Hon blev jätteglad, för henne var det rena drömmen:) Så... släng inget, ge till någon liten som kan leka med det.



Lite nostalgi, när jag var liten gav Hans dåvarande flickvän Marie sina gamla smycken till mig. Hon hade en hel påse full, otroligt mycket. Jag tänker på det än idag, kommer nog aldrig glömma det för det var en så stor händelse för mig då... Du var inte äns född då sötis;-)

2010-02-08 @ 21:00:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0