2010

Mysiga julen spenderade jag tillsammans med min familj hos min mormor och morfar i Ösmo. Min kära moster var också där och vi åt god julmat och öppnade ett helt berg med julklappar var. Jag fick många fina saker, bland annat pengar, en sminkkurs på NK, smycken, två böcker, en snygg väska, mm. Sedan fick jag även den nya Iphonen 3Gs som jag tjatat så mycket om! Äntligen!

På nyårsafton var jag och familjen hemma hos familjen Nyqvist här i Stallarholmen. Jag käkade bara middag där sen stack jag ut med Paulina, Mikael och Peter och tittade bland annat på alla fyrverkerier!





Lovet är just nu väldigt skönt, vill inte att det ska ta slut. Det är så skönt att slippa all stress som jag får under skolveckorna, och det är så underbart nu när man hinner med fler roliga saker! Imorgon ska jag tex till Eskilstuna med familjen och Paulina. Paulina och jag ska nämligen köpa en present till Linn som fyller år. Ska På tjej middag hos henne på fredag!
Dock åker min mamma och pappa med min lillebror till sjukhuset imorgon för att han måste opereras den 12 januari. Han går nämligen på tå och ska därför operera hälsenorna för att de är för korta. Stackarn, imorgon ska han iaf bara till sjukhuset för att göra någon enkel undersökning och sen ska någon doktor förklara mer för honom om själva operationen. Tycker synd om honom, men det går nog bra!

Nu sitter jag i min säng och längtar och drömmer efter Peter och är sjukt trött! Måste sova och ladda om batterierna nu. Mitt humör har inte varit det bästa de senaste dagarna tyvärr. Det ber jag om ursäkt för!

Sov gott kära vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0