Vill ha nya hörlurar

Jag behöver ett par nya hörlurar för de jag har nu till min Iphone passar inte så bra. Tänkte då att det skulle vara kul med ett par Riktiga hörlurar. Har alltid tyckt att det varit snyggt med stora muffar som pumpar ut musik! Titta här vilka godbitar som finns! tre stycken ursnygga WeZC hörlurar och jag vill ha allihop!





De här hörlurarna vet jag att de har en mycket snygg "mint grön" färg i verkligheten som jag diggar stort!



Dessa är också coola, men kanske lite för mycket färg?

Designen på de här vita hörlurarna gillar jag skarpt, vill se hur de ser ut i verkligheten! Vitt skulle även matcha min Iphone ^^


Kommentarer
Postat av: Hilda

De vita var skitsnygga! :D

2010-01-16 @ 11:37:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0