Gjutit golvet i badrummet!

Idag har jag hjälpt pappa att gjuta golvet till vårt nya badrum! Ser inte så mysigt ut på bilden, men jag tror att det kommer att bli väldigt snyggt och fint när allt i badrumet är klart!

Nu ska vi snart äta lunch och efter det ska jag ta en snabb dusch för att fixa till mig lite. Vi ska nämligen gå ner till östabadet för att det ska hållas en minnesstund där för Alexander Strandberg. Alexander gick i min parllelklass i grundskolan och sorgligt nog gick han bort nu i veckan.. Det är svårt att tro på att det verkligen har hänt. :(
Jag tycker i alla fall att det är mycket fint av de som annordnar den här minnesstunden för honom och jag hoppas att många kommer dit för att minnas och tänka en stund på Alex. Så alla som kan får gärna komma ner till sågen klockan tre! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0