Ledig dag!

Härligt nog så är jag ledig från skolan idag. Min längsta lektion är idag inställd och resten av mina lektioner är det eget arbete på, vilket betyder att jag alltså kan vara hemma!

Nu har jag precis duschat och sitter nu och väntar på att Paulina ska komma hit. Vi ska nämligen fota lite idag!

Igår var Malin här och hälsade på. Det är alltid lika kul att träffa henne, min kära moster! Längtar redan tills nästa gång vi träffas! 

Nu ska jag ställa mig och göra nygräddade pannkakor med hallonsylt till Paulina! Hoppas hon är hungrig ;)

 


Kommentarer
Postat av: Malin

Men va söt du är... Jag längtar också!

2010-01-20 @ 13:28:54
Postat av: Paulina ;)

Godaste Pannkakorna! ;D Det får bli många fler "foto-dagar" till, haha. Med lite mer tid förhoppningsvis xD

2010-01-20 @ 20:04:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0