Lyckad lördagskväll!

Igår var jag med några tjejkompisar i Strängnäs där vi käkade och Bowlade. Vi var 8 stycken glada flickor varav två stycken var Linns storasystrar vilka jag själv inte träffat innan. Men det blev väldigt kul! Vi bowlade i hela två timmar vilket var ganska kämpigt men eftersom att vi var så många så gick det bra! Tjejkvällen skulle avslutas med att besöka Multeum och lyssna på Rockkarusellen. Men till vår stora förvåning var det slut när vi kom dit så vi fick tyvärr inte se något av det, vilket var lite synd. Men jag hade i alla fall en mycket trevlig tid med dem och längtar redan tills nästa gång ;)

Bilder från tjejkvällen kommer imorgon ;)

Min och Paulinas kväll fortsatte iaf en liten stund till då vi åkte hem till Peter där även Andreas och Patrik var och spelade :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0