Mitt i natten

Alla frågar hela tiden om jag sover, eller om jag snart ska sova. Faktum är att jag knappt är trött. Klockan är halv 4 och jag sitter och snackar med lite människor, tittar runt på olika bloggar, letar efter möbler eller andra billiga saker på Blocket att köpa för att göra om. Alltså måla om och fixa till för att sedan sälja dem. Mycket roligt!

Jag finner det mycket skönt att vara uppe just nu, helt ensam. Alla här hemma sover och jag sitter bara i min ensamhet och lyssnar på musik och njuter av att det inte finns någon stress! Det finns ingen stress! Det är så skönt, jag som i vanliga fall stressar upp mig väldigt lätt över minsta lilla sak.

Nu hittade jag även en ny grej som jag vill testa på. Nämligen att göra smycken med foton! Något som jag ska försöka att tillverka. Aja, får tänka vidare på den idén :) Haha! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0