Operationen är klar

Nu har mamma och pappa kommit hem med Oliver från sjukhuset. Olivers operation hade gått bra doktorn blev dock tvungen att skära upp 5 cm till på båda snitten vid hälsenorna. Hans båda ben är nu gipsade med blått gips. Han kommer att få ha gipsen och fot- skenorna i 6 veckor vilket gör att han inte kommer kunna springa runt och leka som vanligt. Jag tycker synd om honom och vill att han ska må så bra som möjligt och inte bli uttråkad och ledsen. Därför kom jag på en idé för att underhålla honom lite mer. Jag kallar dem "Underhållnings visitkort" som består av pyssel, sällskapsspel, gitarr, film och spel-timmar som jag ska spendera med honom. Han "betalar" alltså med dessa kort för att göra något kul! Haha, Dock blev de inte så vackra med tanke på den lilla tid som jag hade på mig, men det är ett roligt presenttips till alla. Dock med andra upplevelser. Oliver blev iaf jätteglad! ;)
 











Kommentarer
Postat av: FMP

Åhhh! Det låter riktigt, RIKTIGT gulligt/snällt! Det är den lille Oliver riktigt värd ;)

Nu undrar bara när jag får mina kort? :O

2010-01-13 @ 23:01:45
URL: http://fmp-tankar.blogspot.com/
Postat av: Hilda

Shit vilken bra syster du är! :)

2010-01-14 @ 18:52:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0