Spelkväll med Peter och Erik!

Nu sitter jag hemma hos Peter och tittar på när han och Erik spelar en massa spel. Just nu spelar de The Saboteur vilket ser ut att vara ett schysst spel. Dock fick jag just se lite speciella scener och saker i spelet som var en aning skumma och extrema. Något i stil med en strippklubb med en massa strippor... Haha väldigt intressant. Det roliga är även att det var jag som åkte och köpte spelet åt Peter.. Humm :P
Aja, jag själv blir även lite influerad till att spela spel. Så jag sitter vid sidan om och spelar Bubble shooter på Hamsterpaj! Wohoo.
Men vi har iaf kul och jag tycker att det är mycket trevligt här med alla spel. Inget jag brukar göra direkt.
Pernilla goes Data och Tv-spelsnörd! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0