Storvinst!

Spelade gamla heliga Monopol med Oliver, Paulina och mamma tidigare, and guess what? Jo jag vann värsta storvinsten på hela 114. 000 Kr! ( Vi gjorde om reglerna lite,) Vilket fick hela spelet ett lyft!, Enligt mig ;)

http://www.lajbansson.se/lajbansson/images/shop/240784.jpg

Imorgon är det FREDAG!, Men behöver inte säga "ÄNTLIGEN Fredag!" eftersom att jag inte tycker att den här veckan i skolan har varit särskilt jobbig och utmattande. Hela veckan har flytigt på bra i skolan vilket min kommande helg också skulle göra. Det har dock uppstått lite krockar med alla händelser och planeringar vilket rubbat till hela min helg lite grann. Men jag ska försöka att lösa det så att allt blir bra! Finns så mycket jag vill göra men ack så lite tid!


Kommentarer
Postat av: FMP

Klart du tycker att det var ett lyft eftersom du vann xD hahah! Sötnosen då! Grattis!

2010-01-14 @ 23:51:32
URL: http://fmp-tankar.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0