Uppdatering

Har föresten inte skrivigt mycket här i bloggen den senaste veckan. Detta beror på att jag har haft mycket i skolan men också för att jag spontant åkte med Peter och hans föräldrar till Barcelona, Spanien i helgen. Vi åkte förra fredan och kom hem måndag kväll. det var en underbar resa som jag aldrig kommer att glömma och jag hoppas att jag snart orkar och kan skriva lite mer detaljerat om resan och visa några fina bilder! För den här fina resan vill jag verkligen dela med mig av ;)


( Här är ingen bild från Barcelona, utan en bild som jag och Paulina tagit, och lägg märke till de snygga färgerna som Paulina redigerat fram i bilden, Ursnyggt! )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0