Redovisning avklarad, dags för helg!

Idag redovisade jag svenskan och jag var sjukt nervös innan. Men redovisningen gick hyfsat bra, man kan alltid göra det bättre och jag ställer mig åter igen frågan: Varför var jag så j*vla nervös?
Efter redovisningen förstod jag som vanligt, precis som alla andra gånger att det inte var någon större fara att redovisa.. men men, är iaf glad att det är över nu!

Idag när jag kom hem från skolan satte jag mig direkt för att börja på den andra delen i svenska arbetet, dvs ett faktablad om den historiska utvecklingen under medeltiden. Härligt nog blev jag klar med det och har sedan dess bara njutigt av att det äntligen är helg, en helg som jag bara ska ta det lugnt på. Tidigare ikväll köpte vi komedin "Sommaren med Göran", som enligt mig är en fantastiskt rolig film! Många fina skratt fick vi och jag rekommenderar den till er som ej har sett den ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0