28 mars 2010- 18 år

Min födelsedag blev den bästa dagen på mycket länge. Några i min släkt kom hit och firade min stora dag, Paulina och Peter var även här och det är jag mycket glad för! Vi åt mat och efterrätt och jag fick en massa paket!

Moster Malin ;)

Mammas goda bullar!

Nu tänkte jag visa lite paket som jag fick..

Jag fick ju en systemkamera och tillden fick jag denna kameraväska!

Jag fick ett par vita Converse!

Fina hörlurar till min IPhone!

Söt necessär från Paulina ;)

Lite godis!

Kyssäkta tuggummi, Grr! ^^

Chokladkaka, väldigt rolig, eller är det bara jag som ser att den är lite dåligt fördelad? ^^

 

Olika krämer



Min första Champagneflaska!!

Sedan fick jag även lite mer saker, så Tack så jättemycket mycket <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0