FREEEDAG och HEEEELG!

Är på sådant bra humör att det inte är sant! Är så glad över att det äntligen är helg! Jag kan erkänna nu att jag har varit dålig på att uppdatera de senaste dagarna, vilket är lite trist. Men jag kan köra en kort överblick: 

Skrev historia provet idag, och det gick ann men har absolut inga höga förväntningar för resultatet..
Men jag fick tillbaka min geografi uppsats igår och blev mycket nöjd över betyget! :D

Skulle egentligen lägga upp några bilder idag ifrån fotolektionen som jag hade i onsdags. Paulina, jag och Erika tog en massa bra och roliga bilder i fotostudion. Men tyvärr har jag inte fått bilderna ännu, men det kommer. ^^

Ikväll är det Nattinnebandy i Strängnäs som börjar klockan 11. En rolig grej måste jag erkänna att ha en massa innebandymatcher på natten! :) Åker kanske dit om jag orkar, men det lutar faktiskt åt att jag stannar hemma med familjen ikväll nu när pappa har kommit hem. Han kom nämligen hem från Florida, Miami igår efter att ha varit borta i drygt två veckor. Han hade med sig lite roliga presenter hit hem, bla ett par svarta Converse till mig! :)

Igår sov även min moster över här. Tyvärr hann jag inte umgås med henne så mycket då jag hade väldigt mycket att plugga, men det var trevligt i alla fall!

Den här helgen känns som om den kommer att vara full med roliga händelser och inte nog med det så är jag även ledig på måndag då vi har studiedag! :D

Trevlig helg gott folk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0