Inte långt kvar

Nu är det inte långt kvar tills den 28 Mars då lilla jag fyller år! Denna gång önskar jag mig faktiskt en ny kamera. Jag vill ha en ny bra kamera som jag kan ta fina bilder med. Intresset av att fota har väckts upp hos mig och jag tycker verkligen att det är kul och vill lära mig mer. Mitt problem just nu är att jag inte vet vilken slags kamera jag egentligen vill ha. Antingen en kompaktkamera som jag kan ta med mig överallt jag åker eller en systemkamera? Har väldigt svårt att bestämma mig men funderar på en kompakt systemkamera? En blandning av dem båda!

Någon som har någon bättre idé eller förslag? :) Det finns så många! Fotografering är så individuellt beroende på vad man är intresserad av för något. Vissa gillar tillexempel att kunna fota på långt avstånd med hjälp av en bra zoom, vissa vill hellre lägga pengarna på en vidvinkel. Jag som nybörjare har inte hittat min stil ännu, därför känns det som om det är ännu svårare att hitta den perfekta kameran för mig. En bra vidvinkel tycker jag låter mycket kul! Men som sagt så är jag ingen proffsfotograf och vill egentligen bara ta fina vardags bilder! ^^  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0