Liljevalchs Vårsalong

Idag var jag och Paulina med våra bildlärare i Stockholm och tittade på vårsalongen på Liljevalchs. Vi svängde även in på dansmuseet och Medelhavsmuseet. Vi åt även en god lunch på Espresso house och jag tycker att vi hade en mycket rolig och bra dag! Är väldigt glad över att jag verkligen utnyttjade min sista dag som 17 åring på att gå in gratis på en massa ställen ^^ Haha om några timmar får jag ju inte det..

Men men, bilder från dagens äventyr kommer jag att lägga upp här på bloggen på måndag ;)

Vårsalongens  2010

Kommentarer
Postat av: Paulina :)

Och jag får väl springa på massa olika museum och sånt i 1 månad till, Gratis xD Avundsjuk? :P

Haha, Skämt åsido. Det var en toppen dag! :D

2010-03-28 @ 18:48:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0