Oscarsgalan 2010

Lite efter men, ville bara säga att jag tycker att det var kul att Sandra Bullock fick priset för årets bästa kvinnliga huvudroll! Det var hennes första Oscar, och den fick hon för rollen i "The Blind Side". En film som jag inte har sett, men har hört att den varit ganska bra. Kanske något man ska se? I alla fall, Jag tycker att Sandra Bullock förtjänade det priset, för hon är en mycket bra skådespelerska! :)  
Sandra Bullock arrives during the 82nd Academy Awards Sunday, March 7, 2010, in the Hollywood section of Los Angeles. (AP Photo/Matt Sayles)
Förutom det vill jag bara poängtera Jennifer Lopez vackra Oscarsklänning. Mycket häftig! 
Jennifer Lopez arrives during the 82nd Academy Awards Sunday, March 7, 2010, in the Hollywood section of Los Angeles. (AP Photo/Matt Sayles)
Miley Cyrus
Miley Cyrus anländer till galan.
Till sist har vi här Cameron Diaz som även hon är en mycket bra skådespelerska. Titta vilken stil hon har!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0