Sitter skönheten på insidan?

Haha, tittade just på Dating in the dark på kanal 5. Ett sjukt program som handlar om att man dejtar olika människor i mörkret för att se om insidan är viktigare än utsidan. Det är sex stycken singlar med i varje avsnitt och de bor alla i ett gemensamt hus där de får lära känna varandra i mörkret. När paren har fått känna varandra får de sedan se varandra i ljuset, och då får de en chock! Det är då man får veta hur stor roll utseendet har. Haha, jag tyckte att det var rätt kul, men ack vad jag skämdes för de pinsamma situationerna som de hamnade i! Usch så pinsamt! Var det nån mer än jag som såg det?



Jag tycker att det är synd att utseendet har en så stor och betydande roll för många i dagens samhälle. Jag är inte bättre än andra eftersom att jag är lite intresserad av just mode och skönhet. Men det är viktigt att man tänker bort det! Riktig kärlek handlar inte bara om utseendet, insidan är fortfarande det absolut viktigaste! Eller det tycker i alla fall jag. Så tänk på det kära vänner, tänk på vad som finns bakom fasaden..

Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0