Sovmorgon

Skönt med en liten sovmorgon såhär mitt i veckan. Idag ska jag och Paulina gå och simma efter skolan. Efter den lilla träningen så ska vi gå på jobbmässan i Strängnäs, då de visar några sommarjobb som kommer att finnas i sommar. Det ska blir intressant att se. Jag kommer dock att vara helt slut efter simningen så vi får se hur det går. Nu ska jag fixa mig, och för en gångs skull så har jag inte så bråttom, bussen går inte förens om en timme! :D


Cypern i höstas
, önskar att vi kunde simma i havet istället för i ett tråkigt badhus :/


Kommentarer
Postat av: Paulina ;)

Vi får jobba en massa i sommar, så det blir Cypern och havet igen :D <3

2010-03-28 @ 18:50:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0