Daaaaaans

Efter vallens salonger igår så hoppade jag på den sena bussen till Strängnäs för att träffa Paulina och Hilda på UnderBar. Jag kom precis lagom till dansgolvet öppnade och vi hade det skitkul. Dansade och dansade och dansade. Var dock lite torftigt i början med musiken men det släppte efter lite senare. Paulina och jag hade lovat att bjuda Hilda på på en drink som en sen födelsedags present men kvällen gick för fort att det inte blev av, vilket måste resultera i att vi får gå ut snart igen med henne ;) haha!

Dessa bilder är från "Back to the eigthies" då jag var med och dansade till låten Beat it. Tyckte att de passade nu ;) haha!


Kommentarer
Postat av: Hilda

Tack för en riktigt kul kväll hörru! Måste vi verkligen göra om! :D

2010-05-09 @ 14:56:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0