Skärpning!

Nu får jag seriöst ta och skärpa mig med bloggen. Jag måste verkligen få skylla på att jag har haft så sjukt mycket saker att göra de två senaste veckorna. Detta har gjort mig så stressad, trött och upptagen att jag inte alls har ägnat en ända sekund åt att lägga upp något nytt inlägg här.

Nu kunde jag inte hindra mig längre ifrån att ta min dyrbara plugg tid till att skriva lite på denna sida. Jag har nu varit mycket effektiv idag då jag har skrivit och pluggat otroligt mycket. Därför förtjänar jag nu en liten paus. Allt jag kan säga nu är att jag snart kommer att få mer tid föra att göra roligare saker än att plugga och sova. Efter nästa vecka kommer det inte att finnas så många och krävande skoluppgifter kvar för min del. Jag längtar tills dess <3


Kommentarer
Postat av: Madde

vilken fin bild :) <3

2010-05-05 @ 20:10:53
URL: http://sammasang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0