Vallens Salonger

Ikväll ska jag gå på Vallens salonger uppe på Vikingavallen! Där kommer det att vara sjungande servitriser, god mat och bra underhållning som jag ser framemot att få uppleva! Min kompis Madde och hennes mamma är med i denna tillställning vilket gör det hela ännu roligare! Det kommer iaf att bli mycket musik, vilket jag verkligen älskar! Men först måste jag ta mig itu denna långa skoldag. Jag har ett läxförhör i Svenskan, vi ska lämna in våra fördjupningsarbeten i geografin, jag kommer att ha prov i spanskan och ett matte B prov i funktioner! Visst låter det som en lugn och skön dag va??

Haha, nej denna dag är inte lugn någonstans. Tur att jag har sovmorgon till kl 10. Men jag är uppe med tuppen för att plugga! ÖNSKA MIG LYCKA TILL! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0